چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی "مهندسی روایت در سینما" با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت فیلم‌نامه‌ نویسان جوان در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افتتاح پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این کار ایجاد امنیت در فضای مجازی برای شهروندان ،مقابله با جرایم سایبری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی فضای مجازی در جامعه است.

شهردار برازجان به مناسبت ۱۴ آبانماه روز فرهنگ عمومی پیام صادر کرد.

برنامه محله پویا در محله فرهنگیان برازجان برگزار شد.

آیناز رهنما هنرمند نقال خوان دشتستانی با حضور در دفتر دیار جنوب گفت: حمایت مردم و رسانه ها از هنرمندان میتواند باعث پیشرفت در کارمان شود.

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی امروز( دوشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در شهر برازجان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برنامه‌های آموزشی ویژه بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر تقویت می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ‌بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان ‌گفت: یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست و این افراد به هیچ وجه نباید اجازه داد در این یادواره‌ها سخنرانی کنند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری حامل ۳۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان کنگان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به مشکل مسکن و اشتغال جوانان هدایت وقف به چنین حوزه‌هایی می‌تواند آثار و دستاوردهای زیادی داشته باشد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر استان بوشهر گفت: در هفت ماه امسال ۳۸۴ هزارتن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بارگیری ۵۳ و تخلیه ۱۲۳ درصد رشد داشته‌است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group