چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به تسریع در روند اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: با تکمیل این طرح‌ها و نوسازی شبکه آبرسانی نوبت‌بندی آب در محلات جنوبی بوشهر حذف شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر با بیان اینکه عمق اسکله‌های بندر بوشهر جوابگوی کشتی‌های تجاری بالای ۱۰ هزار تن نیست گفت: عمق این اسکله‌ها برای پذیرش کشتی‌های ۳۰ هزار تنی باید به بالای ۱۲ متر افزایش داده شود.

در روز پایانی لیگ نونهالان خورموج اتفاقات عجیبی رخ داد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری چهارشنبه شب در بازگشت به عسلویه از لامرد، به صورت سرزده در پارک مرکز این شهر حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده‌هایی که در پارک حضور داشتند، گفت‌و گو کرد.

در نشستی، تاریخچه، قدمت و نقش محله‌های قدیمی گناوه که در توسعه این بندر نقش داشته‌اند باحضور نویسندگان و صاحب‌نظران این شهرستان بررسی و کنکاش شد.

جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارزیابی سیاست‌های کلی نظام گفت: دوری از اقتصاد نفتی باعث رونق اشتغال و افزایش ارزش پول ملی می‌شود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین اسکله‌های جنوب کشور با اعتبار ١٧٠٠ میلیارد ریال آغاز به کار می کند.

معاون امور روستایی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور گفت: سرانه بودجه روستائیان پنج برابر شده است.

فرماندار تنگستان گفت: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان تنگستان در روستاها ساکن هستند.

فرماندار شهرستان جم از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان که جز دستاوردهای سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر کل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: مردم و خیران بوشهری در نیمه نخست سال جاری 15 میلیارد و 900 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار دادند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group