سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان به طور نسبی از ابتدای هفته آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیلم، برازجان و خورموج با ۲۹ و جم با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.
وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر در ارتفاعات جنوبی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
مساعدی یادآور شد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی اخیر شهرستان‌های کنگان، جم و دیر به ترتیب با ۵۰، ۴۳ و ۳۲.۴ میلیمتر به ترتیب شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

afzayesh dama b
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا تا اوایل هفته بعد جوی آرام بر استان حاکم است و در این مدت غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار است.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری، گاهی غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و در مناطق جنوبی همراه با احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‎شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group