پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از عملکرد این مجموعه در رسیدن به معدل ۶۵ درصد نسبت کشف به وقوع جرایم سرقت در ۱۰ روز فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: کشفیات جرایم سرقت در این مدت ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی یکی از برنامه‌های مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروز را مقابله هدفمند با جرایم سرقت دانست و اظهار داشت: در این راستا با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق شاغل در پلیس آگاهی و بخش‌های تجسس در ایام تعطیلات نوروز سارقان در استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی با قدردانی از همکاری آحاد مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس مبارزه با سرقت در استان بوشهر از افزایش کشفیات نسبت به وقوع جرم خبر داد و تصریح کرد: کشفیات جرایم سرقت به دست آمده در 10 روز فروردین ماه سال جاری در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد بالای 108 درصدی داشته است.

dastgiri jadid
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه معدل 68 درصدی در نسبت کشف به وقوع مجموع جرایم سرقت به دست آمده است گفت: با بررسی انجام شده وقوع سرقت منزل، مغازه، خودرو، موتورسیکلت، موبایل، قطعات و لوازم داخل خودرو و سرقت احشام دارای فراوانی در وقوع بوده و همکاری بیشتر شهروندان و مسافرین در خودمراقبتی و دقت در نگهداری از اموال خود مورد نیاز مبرم است.
سرهنگ سهرابی اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروز مأموریت شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه و استرداد آن به افراد مال‌باخته با مشارکت مراجع قضایی استان بوشهر با جدیت تمام دنبال می‌شود.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار وقایع و رخداد را از طریق سامانه 110 فوریت‌های پلیسی و گزارش و اطلاعات خود را در ارتباط با رفتار و عملکرد مأمورین پلیس از طریق سامانه 197 اطلاع‌رسانی کنند./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group