پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در ۱۶ روز از اجرای طرح نوروزی امسال، ۹ میلیون و ۹۲۸ هزار تردد در جاده‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان تردد خودرویی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال ثبت شده که نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال ۴.۷ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در این مدت ۷۴۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده و ۷۲۵ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده‌اند.
وی با بیان اینکه ترددهای خودرویی در جاده‌های استان توسط ۶۰ دستگاه تردد شمار آنلاین ثبت شده، اظهار کرد: پرترددترین ورودی‌های بوشهر طی این مدت به ترتیب کنارتخته-دالکی، هندیجان-دیلم و پارسیان-عسلویه بوده است.

j boushehr
اخترشناس از اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» به منظور فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با ارتقای فرهنگ رانندگی و همراهی تمام دستگاه‌های متولی در ترددهای جاده‌ای، شاهد کاهش سوانح رانندگی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ هستیم که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه یابد.
وی با اشاره به فعالیت ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در استان، بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با مرکز ۱۴۱ یا سایت اینترنتی آن، از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مطلع شده و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group