شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از استقبال ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ ۱۷ فروردین ماه است و اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین ماه برای سرپرستان خانوار فعال می‌شود.

وی افزود: از آغاز این طرح در تاریخ ۱۷ بهمن ماه تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف در طرح فجرانه به بوشهری‌ها تعلق گرفت.

کشاورزی از استقبال ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی خبر داد، گفت:اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح، به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست. به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

وی ادامه داد: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

کشاورزی افزود: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه اعتبار هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی خواست ظرف مدت باقیمانده از یارانه تشویقی دولت بهره‌مند شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group