شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از كشف انواع لوازم آرايشی و بهداشتی و خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ ميليارد ريال از یک انبار در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار حيدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داست: روز گذشته درراستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهی از دپوی مقادير قابل توجهی کالای قاچاق در يک انبار در شهر گناوه مطلع شدند که موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائی با حضور مالک از انبار مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.سوسنی خاطرنشان کرد: در بازرسي صورت گرفته انواع لوازم آرايشي از قبيل انواع کرم، انواع پد آرايشي، رژلب، سرم های روشن کننده پوست و ... کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ ميليارد ريال برآورد شد، گفت: در اين راستا يک نفر دستگير و به مرجع قضائی معرفی شد.فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد،

از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس ۱۱۰ گزارش و پيشنهادات، انتقادات و تقديرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group