شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرمانده انتظامی استان از دستگيری فردی که بعد از قتل يک روحانی در شهر ماهشهر و سرقت خودرويش به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حيدر سوسنی روز یکشنبه با اعلام این خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامی بيان داشت: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار برخودرو روحانی "حمزه اکرمی" شده بود، بعد از طی مسافتی در يکي از روستاهاي خرمشهر با مقتول درگير و با اسلحه کلت کمري وي را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می شود.

dastgiri1
سردار سوسني افزود: باهمکاری اطلاعاتي و ميدانی ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر، مخفيگاه متهم در شهرستان عسلويه شناسايي و در يک عمليات هماهنگ و غافلگيرانه قاتل دستگير و خودروي مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: قاتل از ارازل اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کيفري شامل يک فقره قتل، سرقت، حمل موادمخدر و 15 سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اوليه انگيزه خود از قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group