پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌های «پاکشتی» بزودی در شهرستان جمع‌آوری می شوند گفت: در سالجاری 70 درصد در جرائم خشن و 120 درصد سوخت قاچاق کشف‌شده است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ محمدرضا محمودیان در نشست خبری سه‌شنبه ۲۹ اسفند بابیان اینکه بیش از ۷۰ درصد درزمینهٔ سرقت‌های مهم و کلان کشف صورت گرفته اظهار داشت: ۹۵ درصد کشف سرقت ماشین و ۱۰۷ درصد درزمینهٔ قتل کشفیات صورت گرفته است.
وی از کشف ۹۵ درصد جرائم خشن در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۱۱۰ درصد در دستگیری اتباع غیرمجاز رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی دشتستان بابیان اینکه در حوزه راهور و فرهنگ‌سازی شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات هستیم ابراز داشت: در حوزه کشف سوخت و فراورده‌های نفتی ۱۲۰ درصد افزایش و در حوزه خودروهای شوتی شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم.
وی از اجرای طرح امنیت آرامش در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه خرده‌فروشان مواد مخدر طرحی بنام امنیت آرامش به‌صورت مداوم برنامه‌ریزی شد که خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان شناسایی و اقلام آن‌ها اخذ و پاک‌سازی می شوند.
محمودیان در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص جمع‌آوری موتورهای سنگین گفت: جمع‌آوری موتورهای سنگین از قبل در دستور کار بوده و موتورهای پاکشتی شرایط پلاک گذاری را اصلاً ندارند و بزودی از تردد آن‌ها جلوگیری و جمع‌آوری می‌شوند.
این مقام مسئول انتظامی بابیان اینکه چهارشنبه‌سوری بسیار آرام و بی‌خطری در دشتستان را شاهد بودیم از کشف ۷ هزار عدد ترقه در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح پاک‌سازی و امنیت تفرجگاه به‌صورت مستمر در حال انجام است.

nshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copynshst nzmi dshtstn 1 Copy

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group