پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزراش دیارجنوب ، افشین قطبی اظهار کرد: به منظور تأمین گوشت مرغ مورد نیاز در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد افزایش میزان تولید در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی طی بهمن ماه امسال در واحدهای مرغداری استان بوشهر انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید چهار هزار تن گوشت مرغ و زمان عرضه آن به بازار از نیمه اسفند تا نیمه فروردین خبر داد و بیان کرد: طی ۱۱ ماه امسال نزدیک به ۱۹.۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده که نسبت به سال قبل حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی از تولید گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال در مرغداری‌های استان بوشهر نزدیک به ۴۰ هزار تن گوشت مرغ تولید شود.

قطبی با اشاره به حمایت ویژه از فعالان عرصه مرغداری استان بوشهر تصریح کرد: ۱۳ واحد مرغداری گوشتی استان بوشهر به ظرفیت ۳۹۶ هزار قطعه در ۲ سال گذشته احیا شده و مجدد به چرخه تولید بازگشتند./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group