چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، روز دوشنبه 14 اسفندماه با همکاری روابط عمومی استانداری بوشهر تور رسانه‌ای از پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر برگزار شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر در این بازدید اظهار داشت: در دهه فجر ۱۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که دومین اداره کل ازلحاظ پروژه‌های دهه فجر در استان بودیم.
وی بابیان اینکه حدود ۹۰ پروژه فعال در استان داریم اضافه کرد: پروژه تعریض جاده تنگ ارم به نمازگاه در دو قطعه شروع‌شده که یکی از محورهای پراهمیت استان بوده و تعداد روستاهای متعددی از آن عبور می‌کنند.
وی تأکید کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد تومان به طول ۱۰ کیلومتر در نظر گرفته‌شده و پیش‌بینی می‌شود طی ۱۸ ماه اتمام و قطعه دوم بعد از پایان نوروز شروع خواهد شد.
اخترشناس از وجود ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون ۵ نقطه حادثه‌خیز برطرف شده و ۳ نقطه در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه پروژه تعریض جاده دهقاید به نظرآقا ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است گفت: این پروژه به طول 5 کیلومتر از تردد بسیار بالایی برخوردار بوده و در حال زیرسازی و بعداً آسفالت خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر در بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت پل درودگاه بیان داشت: این پل با عمر ۶۰ سال بسیار پایین بود و در هنگان سیلاب زیر آب می‌رفت و ستون‌های آن کاملاً مشکل دارد.
وی در ادامه گفت: پیشرفت فیزیکی پل جدیدی درودگاه 20 درصد بوده و طول پل ۱۲۰ متر است و ارتفاع آن 5 متر است که بسیار بالا می‌آید اعتبار اولیه آن ۴۰ میلیارد تومان و پیش‌بینی می‌شود تا آذرماه به اتمام برسد.
اخترشناس در بازدید از پروژه تعریض مسیر آبپخش به رودحله ابراز داشت: فاز اول این پروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد و بااعتبار 23 میلیارد تومان به طول 5 کیلومتر در حال انجام است.
وی همچنین در خصوص روشنایی بلوار ورودی آبپخش بیان داشت: تیرهای برق آن در حال نصب است و به‌زودی تکمیل می‌شود.
گفتنی است از حاشیه‌های این تور به پیشنهاد مدیرمسئول دیارجنوب با توجه به اینکه چند روز از سالگرد فوت حسین دهقان مجری و خبرنگار توانمند استان بوشهر گذشته بود همگی بر سر قبر آن مرحوم رفتند و با ذکر فاتحه روح آن را شاد کردند.

tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1

ltor rhdri rsn bush 23

tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1

ltor rhdri rsn bush 23

tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1tor rhdri rsn bush 1 

 


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group