يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مهدی اسنفدیاری رییس شورای اسلامی روستای راهدار یادداشتی در خصوص اینکه رییس شورای روستای راهدار : نمایندگان مجلس آیا از خودتان پرسیده‌اید که مردم چگونه زندگی خود را در زمانه گرانی و تورم مدیریت می‌کنند؟ منتشر کرد.

 

به گزارش دیارجنوب ، در این یادداشت آمده است :

بسم الله الرحمن الرحيم
نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي

سوگند و قسم نماینده: مطابق اصل ۶۷ قانون اساسی، نمایندگان باید (تکلیف) در نخستین جلسه مجلس به تریتب زیر «سوگند» یاد کنند و متن قسم‌نامه را «امضا» نمایند. نماینده باید همواره صلاح و «مصلحت مردم» را در نظر گیرد و اظهارنظرها و تصمیم‌گیری‌های او در محدوده حقوق موکلین و برای مصالح آنان باشد. او نمی‌تواند نظرهای شخصی خود را ملاک عمل قرار دهد و اگر تصمیماتی برای نفع و منفعت خویش بگیرد، باطل است.

مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که به سرنوشت کشورش علاقه دارد ، امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است ، با رای خود سرنوشتمان را تعیین کنیم.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

از خودتان پرسیده‌اید که مردم چگونه زندگی خود را در زمانه گرانی و تورم مدیریت می‌کنند؟ اصلا خودتان را جای مردم گذاشته‌اید که ببینید، سرپرست یک خانواده ماه را چگونه به پایان می‌رساند؟ صورت سرخ مردم را نمی‌بینید؟

میکروفون جلوی خود را روشن کنید و با صدای بلند فریاد بزنید که مردم چگونه خودرو بخرند؟ چرا باید یک ایرانی برای پراید ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کند؟ از کدام بانک می‌شود این همه وام گرفت تا یک پراید خرید؟

از اشتغال جوانان و ازدواج جوانان و مسکن وگرانی گوجه، گوشت، مرغ، برنج و ... بگویید. شما به مجلس رفته‌اید تا صدای همه مردم باشید و مشکلات آنها را پیگیری کنید.

حضرات نماینده، اعضای محترم دولت و همه آنهایی که دستی در آتش اداره کشور دارید، وضع زندگی مردم خوب نیست. خیلی از آنها مثل کسانی شده‌اند که وسط دریا افتاده‌ و از دست‌وپا زدن و شنا کردن خسته‌ شده‌اند و دیر نباشد که خود را آماده غرق شدن کنند.

شما که خود را مردمی معرفی و می‌گویید کارهایی که می‌کنیم به نفع مردم است، چرا در واقعیت قدمی برای بهتر شدن زندگی مردم بر نمی‌دارید؟ نمایندگان محترم پارلمان بگویند از وقتی آمدند چه تغییر مثبتی در زندگی مردم ایجاد کرده‌اند.بازهم تاکید می‌کنم به مشکلات آدم‌ها بپردازید که دیگر جانی در بدن ندارند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group