پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

پروژه تعویض شبکه آب شرب روستای بنداروز که با اذعان مسئولان و متخصصان آبفا یکی از پروژهای ممتاز و کم نظیر است در روز 17 بهمن ماه با حضور بخشدار محترم شهرستان دشتستان ، رئیس محترم شورای بخش مرکزی ، روئسای محترم شوراها و دهیاران بخش مرکزی و جمعی از مردم شریف روستای بنداروز به بهره برداری رسید.

 

به گزارش دیارجنوب ، مجتبی امینی رئیس شورای اسلامی روستای بنداروز در این باره افزود : در چندین سال اخیر مشکلات بسیار جدی و فراوانی در تامین و توضیع آب شرب خصوصا در فصل تابستان داشتیم که از این بابت مردم بیشتر اذیت و زجر می کشیدند و عامل این مشکل هم فرسودگی شبکه روستا بود.
همین موضوع ما را بر این داشت تا جهت خدمت به مردم شریف و رفع این مشکل بزرگ و همچنین مطالبه چندین ساله مردم یک کار مهندسی و فکر اساسی بکنیم،

این پروژه که توسط مشاوران و طراحان خبره کشوری در تهران طراحی شده و همچنین رشد جمعیتی و توسعه چندین ساله آینده روستا نیز در آن دیده شده است به طول 15 کیلومتر شبکه در سطح روستا بمدت 6 ماه و اعتبار چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان و همچنین اجرای 835 عدد انشعاب با اعتبار 600 میلیون تومان با مشارکت مردم فهیم و شریف روستا و بمدت فقط یکماه از بهترین نوع متریال لوله و اتصالات با گرید بهداشتی انجام شده است.

ایشان افزود ؛ لازم به ذکر است اعتبار پروژه از محل بودجه دهیاری و ارزش افزوده تامین اعتبار شده و تماما به دست توانمند دهیار و پرسنل زحمت کش و محترم دهیاری اجرا شده است که جا دارد بابت انجام این کار بی نظیر از همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم .

انتظار داریم از فرمانداری محترم و فرهیخته شهرستان دشتستان و همچنین نماینده محترم و مردمدار شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی که در بحث ترمیم و روکش آسفالت همکاری لازم را عنایت فرمایند.

انتظار داریم با توجه به اجرای خط اصلی که در محل کمربندی بنداروز و اتصال از خط سوم کازرون تا تاسیسات بنداروز انجام شده است مشکل چندین ساله مردم را حل کرده باشیم.

در آخر این پروژه را تقدیم میکنیم به مردم نجیب ، صبور و عزیز روستای بنداروز که در این چند سال واقعا اذیت شدن امیدوارم ما را ببخشند و دعا کنند.

przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1przhe ab bndrz fjr 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group