چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آیین مهمانی لاله ها در گلزار شهدای بهشت سجاد (ع) برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، همزمان با ایام الله دهه ی مبارک فجر عصر پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ، مراسم مهمانی لاله ها توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان دشتستان در گلزار شهدای بهشت سجاد(ع) شهر برازجان برگزار شد.

در این آیین که جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، امام جمعه ی شهر برازجان و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند مراسمی برگزار و در پایان قبور مطهر شهدا عطرافشانی و گل باران شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان در این مراسم با تأکید بر تکریم خانواده های شهدا و رزمندگان و ایثارگران خاطر نشان کرد : همه ی ما موظفیم این عزیزان را مورد احترام قرار دهیم.‌

عبدالکریم عباسی افزود : امنیت و آسایش ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان ، تلاش ها و فداکاری‌های ایثارگان و رزمندگان است و از این بابت باید قدردان همه ی آنها باشیم.

وی ادامه داد : ما می بايست ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم . مهمترین هدف شهدا حفظ ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی بود . وظیفه داریم با تاسی از شهدای گرانقدر انقلاب با شرکت در مراسمات ملی و مذهبی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حداکثری در انتخابات در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم.

امام جمعه برازجان نیز در این مراسم معنوی گفت : شهدا سرمایه های واقعی این انقلاب و نظامند.
حاج آقا مصلح افزود : رشادت ها و دلیرمردی های شهدا در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی از همان ابتدا وجود داشته و این مسیر برای همه مشخص است که باید راه آنها را ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد : شهدا در همه ی دوران انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و ما نیز می باید که پیشگام شرکت در راهپیمایی و انتخابات باشیم.‌

شرکت کنندگان در این مراسم در پایان و در محیطی کاملاً معنوی، با حضور بر سر قبور مطهر شهدا ضمن قرائت فاتحه ، با گل باران کردن آنها با شهدای برازجان و دشتستان تجدید میثاق نمودند.

mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1mhman llh bor 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group