چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دفاتر رسانه ها در سراسر استان بوشهر به محل گفت و گو و کرسی های آزاد اندیشی و مباحثه و سخنرانی تبدیل شود.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک سری مفاهیمی که دنیا فقط از آن دم می زد را مبتنی بر نگاه توحیدی شکل داد.

وی با بیان اینکه آزادی در جهان جز به اسارت گرفتن انسان و تروبج اندیشه های منحرف نیست، افزود: در مکتب امام راحل باز کردن غل و زنجیر از پای انسان و آزادی واقعی را می بینیم.

افروغ، آزادی را یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نقش رسانه بعنوان ضلع تبیین گر یک مسئله بر همه و جهانیان ثابت می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آزادی واقعی را به ارمغان آورد، عنوان کرد: آزادی بیان و نظر در انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: اگر جریانی بخواهد به نظام اسلامی و مردم ضربه بزند در مقابل آن ایستادگی می کنیم اما این به معنای نبود آزادی نیست و در چهار دهه اخیر ابن آزادی را نشان داده ایم.

وی با تاکید براینکه امروز روز دقیق گفتن و رو کردن ظرافت های موجود در عالم است، یادآور شد: اگر حقایق گفته شود فرد نتیجه مطلوب حاصل می شود اما اگر دروغ و تهمت و افترا بیاید نتیجه عکس می دهد.

افروغ با بیان اینکه مردم ایران بار دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن فاخر و انتخابات ویژه ای خلق خواهند کرد، گفت: ملت ایران ثابت کرده که در بزنگاه ها در صحنه است و این بار هم به دهان یاوه گویان خواهد زد.

وی افزود: در انتخابات امسال شاهد افزایش تایید صلاحیت ها و شاخص های اجتماعی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دفاتر رسانه ها در سراسر استان بوشهر به محل گفت و گو و کرسی های آزاد اندیشی و مباحثه و سخنرانی تبدیل شود.

وی افزود: امروز حکم جهاد داریم و رسانه ها بابد در راستای بهره برداری حداکثری از جایگاه مخاطب داری تلاش کنند./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group