يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس اداره گاز دشتستان بابیان اینکه 680 میلیارد ریال اعتبار داخلی برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های صنعتی و شهری و روستایی در دولت سیزدهم در سطح شهرستان جذب‌شده است گفت: ۶۷ واحد تولیدی و صنعتی نیز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، محسن ادیبی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: اداره گاز شهرستان دشتستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در ادامه توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های صنعتی و شهری و روستایی در سطح این شهرستان بالغ‌بر ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران جذب کرده است.
وی اضافه کرد: در همین راستا نسبت به اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن، ۱۴ کیلومتر شبکه فلزی، ۳۰۰۰ فقره انشعاب، جذب ۸۰۰۰ مشترک در گروه‌های مختلف مصرف، اقدام نموده است.
رئیس اداره گاز شهرستان دشتستان در ادامه گفت: دو روستای تنگ درکش و شاه‌پسر مرد در مناطق صعب‌العبور شهرستان دشتستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

edib gaz

وی تصریح کرد: ۶۷ واحد تولیدی و صنعتی نیز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی شده‌اند.
ادیب در خصوص اقدامات انجام‌شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه حداکثری گاز ابراز داشت: ۱۰۸۸ مورد کنتور و اشتراک برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، جانبازان، رزمندگان، مساجد و حسینیه‌ها به‌صورت رایگان نصب گردیده است.
وی با اشاره به نصب ۵۷ هزار فقره انشعاب و جذب 57 هزار و 206 مشترک گاز طبیعی در سطح شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در ۱۵ سال گذشته و اعلام نفوذ گازرسانی، ۱۰۰ درصدی شهری و ۹۸ درصدی روستایی، رشد اقتصادی، حفظ محیط‌زیست، مهاجرت معکوس و ایجاد رفاه را از اهداف و اولویت‌های شرکت گاز استان بوشهر اعلام نموده است.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group