يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

به مناسبت اولین روز از دهه مبارک فجر، آئین غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شهر شبانکاره با حضور ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، حجت الاسلام پردل امام جمعه و سایر مسئولان آیین یوم الله دوازدهم بهمن و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی به میهن اسلامی ایران در گلزار شهدای گمنام شهر شبانکاره برگزار و با هدف تجدید میثاق با شهدا، با حضور بر مزار این شهدا والامقام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهیدان گرانقدر ادای احترام و با آرمانهای امام عزیز تجدید بیعت نمودند.

به گزارش دیارجنوب ، در این آیین که دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور هم حضور داشتند و بعد از مراسم با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در این آیین با تبریک دهه فجر حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسمات دهه فجر خصوصاً راهپیمایی دشمن هراس بیست و دوم بهمن را خواستار شد.
بخشدار شبانکاره خطاب به دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: شما دانش آموزان منتخبین و سفیران نظام آموزشی و مدارس بخش شبانکاره هستید و انشالله از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرید و قطعاً ثمرات ارزشمند این سفر معنوی در مسیر زندگیتان راهگشا خواهد بود.

misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1misagh shbnkrh 2 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group