يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه مبارک فجر در نگارخانه فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در خورموج گفت: در نیمه دوم سال جاری دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی زیر نظر سیده ساره جعفری یکی از مربیان پرکار فرهنگسرای خورموج بر پا شد.

علی کدخدایی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار هنرمندان نوجوان و نونهال به مدت یک هفته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از بازگشایی فرهنگسرای شهید شهریاری که مدت زمان زیادی تعطیل بود، هم اکنون شاهد رونق و فعالیت هنرمندان در رشته‌های مختلف در این فرهنگسرا هستیم و این حاصل زحمات و تلاش‌های هنرمندان و مسئولین مربوطه است.

nmshgh hnr tjsmi

کدخدایی اضافه کرد: با وجود کمبودهایی که بابت امکانات وجود دارد اما یک چیز برای ما مهم بوده که از طرف هنرمندان و هنردوستان شکل گرفته و آن هم پشتکار، همت و استقامت هنرمندان است که تا به امروز با این شرایط کنار آمده‌اند و با توکل بر خدا هنر خود را در رشته‌های مختلف به نمایش می‌گذارند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از سیده ساره جعفری مربی هنرهای تجسمی در فرهنگسرای شهید شهریاری ا امیدواریم در آینده باز شاهد برگزاری این دست نمایشگاه‌های هنری باشیم./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group