پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه فردا در همه‌ نواحی استان بارش پراکنده پیش بینی می شود، گفت: دمای هوا طی پنج روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب، طلیعه محمدی روز شنبه اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی، امروز بعد از ظهر در نیمه شمالی و فردا در همه‌ی نواحی استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل و فراساحل استان طی امروز بعد از ظهر تا فردا متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: دمای هوا طی پنج روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

BARESH BARAN
محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و در صبح مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل ۱۲ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت؛ از فردا قبل از ظهر به تدریج جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود./ مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group