دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از فردا تا پایان هفته در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

به گزراش دیارجنوب ، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر امروز به تدریج با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی و تداوم وزش آن طی روز چهارشنبه در نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا تا پایان هفته در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و وزش باد و فردا در برخی نواحی شمالی استان با احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و به تدریج از بعدازظهر در مناطق شمالی و مرکزی ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و به تدریج از بعدازظهر در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group