پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای استان بوشهر از احداث و بهسازی پاسگاه‌های پلیس‌ راه در استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، محسن رضایی روز دوشنبه از پیشرفت ۴۵ درصدی ساختمان پاسگاه پلیس راه عسلویه خبر داد و اظهار کرد: احداث، بازسازی و تجهیز ساختمان‌های پلیس‌راه، گامی بلند توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارتقای ایمنی است.
وی گفت: در این راستا بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال از منابع ملی برای احداث یک پاسگاه جدید در محور عسلویه - سیراف و تعمیر و تجهیز قرارگاه و دو پلیس راه دیگر استان تخصیص یافته است.

behsazi p
رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: پاسگاه پلیس راه عسلویه با مساحت ۲ هزار متر و زیربنای ۵۲۰ متر مربع با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال پیشرفت مطلوبی دارد و طی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تعمیرات اساسی قرارگاه پلیس راه استان، تعمیرات اساسی و تجهیز پلیس راه گناوه و تعمیرات پلیس راه کنگان از دیگر پروژه‌های فعال این اداره کل می‌باشد که مجموعاً بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به این موارد اختصاص یافته است.
رضایی یادآور شد: اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group