چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

فرماندار دشتستان با اشاره به رشد شتاب‌زده پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان گفت: روسای ادارات از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه عملکرد در دهه فجر استفاده کنند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز شنبه 30 دی‌ماه در نشست شورای اداری دشتستان ایجاد امید و شادابی در جامعه را اصلی‌ترین برنامه برای حضور مردم در انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: این هدف باید از طریق ارائه عملکرد و اقدامات ادارات با ارائه خبرهای خوب و امیدبخش باشد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر شگفت سازی خواهیم داشت اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی دولت و مسئولان اقدامات خوبی در استان صورت گرفته که در ایام دهه فجر آن را گرامی و ارج نهیم.

بنافی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی از یک هزار و 400 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر در دهه فجر خبر داد و بیان داشت: باهمت و تلاش شبانه‌روزی مسئولین دشتستان پیشتاز در این حرکت عمرانی و اقتصادی است.

وی بابیان اینکه امروز شاهد رشد شتاب‌زده‌ای در حوزه عمرانی و اقتصادی در شهرستان هستیم ابراز داشت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 607 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 4 هزار و 300 میلیارد تومان در دشتستان ثبت‌شده است.

فرماندار دشتستان ضرورت تبیین خوب را در شکل‌گیری فضای گفتمانی دانست و گفت: افکار عمومی نیاز به حمایت دارد و فضای مجازی بهترین فرصت و ظرفیت برای تبیین مردم در مشارکت باشکوه در انتخابات است.

وی از مسئولین خواست تا ادارات را در شهرها و روستاها برای دهه فجر آذین‌بندی کنند و بیان داشت: ورودی شهرها و روستاها آذین‌بندی و بنر عملکرد دهیاری‌ها و شوراها در ورودی به‌صورت کاملاً هنرمندانه‌ای نصب شود.

بنافی از دهیاران و شهرداران خواست تا در این ایام تولید محتوای رسانه‌ای و فضای مجازی داشته باشند و تأکید کرد: روسای دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و بخشداران از ظرفیت اصحاب رسانه برای گزارش عملکردشان بهره ببرند و هیچ مسئولی نباید در این زمینه کوتاهی کند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداران نسبت به راه‌اندازی کمیته اطلاع‌رسانی در دهه فجر اقدام کند و نسبت به تهیه کلیپ، مصاحبه و محتوای چندرسانه‌ای اقدام و این راه تا انتخابات امتداد یابد.

فرماندار دشتستان برگزاری همایش روی اولی‌ها را از اولویت آموزش‌وپرورش در ایام انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: اداره صمت دشتستان نظارت بر بازار را تشدید تر کند و مثل گذشته با تمرکز بیشتری از واحدهای صنفی بازرسی کنند.

 

خبرمرتبط:

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group