پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: خدمات جدید برای افراد مبتلا به هموفیلی تحت‌پوشش صندق صعب‌العلاج بیمه سلامت قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب ، داراب بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: خدماتی از قبیل داروهای تخصصی، فیلتر خون، تزریق و فرآورده‌های خونی، هزینه‌های آزمایش ژنتیک تشخیص پیش از تولد هموفیلی، نمونه‌برداری از پرزهای کورپونی جفت، تزریق فاکتور، هزینه انجام تزریق فسفر و ریفامپیسین داخل مفصلی، یکسری از آزمایشات مرتبط با بیمار و عوارض تزریق خون و تعویض مفصل بیماران هموفیلی، پیش از تاسیس صندوق بیمار‌ی‌های خاص و صعب‌العلاج برای این بیماران رایگان بود.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های فوق با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بیماران دارای هموفیلی نشان‌دار شده می‌توانند از مزایای آزمایش(۷ کد خدمت)، پرتو پزشکی(۸ کد خدمت)، توانبخشی(۴کد خدمت)، ویزیت(۱۱ گروه تخصصی)، اندام مصنوعی، خدمات بستری، خدمات روانشناسی و تجهیزات بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: بیماران منتسب به نشان هموفیلی می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی صندوق بیماری.های خاص و صعب‌العلاج، خارج از ضوابط با ارائه مدارک و مستندات به ادارات شهرستان و اداره کل پس از بررسی و طرح در کمیته‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group