يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه این دانشگاه و فدارسیون ورزش های دریایی و ساحلی، بوشهر برای میزبانی برگزاری نخستین جشنواره مسابقات دانشجویان کشورهای حوزه خلیج فارس‌، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انتخاب شد.

به گزارش دیارجنوب، محمد مدرسی روز یکشنبه در این ارتباط اظهار کرد: براساس مفاد این تفاهم نامه دانشگاه خلیج فارس از برگزاری "رویداد بازی های دریایی و ساحلی بوشهر" بر اساس زمان‌بندی مورد توافق طرفین حمایت و در تامین اسکان، انتشار اخبار و رویدادهای این برنامه با بکارگیری تمامی ظرفیت های دانشگاه اقدام خواهد کرد.
وی افزود: فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی نیز متعهد شده نظارت کامل فنی در برگزاری این رویدادها، دعوت از ورزشکاران دانشجو، امکان سنجی اعطای مجوز احداث اقامتگاه ملی ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس، دعوت از داوران و کادر برگزاری مسابقات و تامین تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات توافق شده است.

modaresi daneshgah
رییس دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: تهیه احکام قهرمانی شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی، تامین اعتبار بخشی از هزینه های برگزاری المپیاد ورزش های دریایی و زمین مورد نیاز ورزش های ساحلی نیز از دیگر تعهدات فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی است.
مدرسی ادامه داد: این مسابقات از ۲۴ فروردین ماه لغایت ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس( بوشهر) برگزار می شود.
وی گفت: افتتاحیه این مسابقات با حضور مقامات کشوری، استانی و قهرمانان ملی ورزش های ساحلی و دریایی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه اعلام شده است./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group