چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

امام جمعه برازجان گفت: بعضی از پست‌های کلیدی شهرستان دشتستان چندین ماه و بعضاً چندین سال است که بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون رییس اداره می‌شوند که قطعاً به ضرر شهرستان و مردم منطقه است.

‌به گزارش دیارجنوب ، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تماس‌ها و پیگیری‌های مستمر و حساسیت شهرستان دشتستان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، بعضی از پست‌های کلیدی شهرستان چندین ماه و بعضاً چندین سال است که بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون رییس اداره می‌شوند که قطعاً به ضرر شهرستان دشتستان و مردم منطقه است.

وی افزود: از جمله آنها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی است هر دوی این اداره‌ها می‌توانند نقش مؤثر و خطیری در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی داشته باشند که در حال حاضر با سرپرستی اداره می‌شوند که عملاً کارآیی لازم را در عرصه فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی ندارند.

مصلح بیان کرد: همچنین منطقه انتظامی با این همه معضلات اجتماعی، امنیتی و حساسیت آن، چند ماه است که با سرپرستی فرماندهی می‌شود.

امام جمعه برازجان گفت: این خلا مدیریتی قطعاً بر عملکرد این ادارات و نهادها موثر است که انتظار می‌رود مدیران استانی قبل از آنکه بخواهند مدیری را از این شهرستان بردارند فردی کارآمد و متناسب تعیین و مشخص نمایند تا خللی در مدیریت‌های مهم شهرستان دشتستان ایجاد نشود.

مصلح در مورد حادثه تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: دو انفجار دلخراش روز چهارشنبه در مسیر مزار سردار دلها، حکایت از هم‌عهدی مزدوران خبیث استکبار با صهیونیست‌های خبیث دارد که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های راهبردی‌شان، مرتکب شده‌اند.

وی افزود: این واقعه نشان داد، شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناکتر است و همچنان از تربت و وصیت و راه و رسم سلیمانی می‌ترسند.

مصلح ابراز کرد: عامل اصلی این حادثه تروریستی رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که باید منتظر انتقام سخت و تاوان سنگین آن باشند./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group