شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت: در راستای تقویت کادر پزشکی این بیمارستان و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت، ۱۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف جذب شد.

به گزارش دیارجنوب، امین آزاد فر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جذب این شمار پزشک افزون بر جلوگیری از تحمیل هزینه بر بیماران برای مسافرت به مرکز استان باعث افزایش ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیمارستان شهید گنجی و درمانگاه ولایت و رضایت مندی مردم خواهد شد.
وی افزود: بیمارستان شهید گنجی در برخی از تخصص‌های پزشکی با مشکل مواجه بود و بخصوص وجود پزشکان تک تخصص در بیمارستان مشکلاتی را برای گیرندگان خدمات پزشکی و خود متخصص مزبور به وجود می‌آورد که با جذب این پزشکان موضوع تا حدودی برطرف شده است.

pezeshki
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: پزشکان جذب شده دارای تخصص های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراح عمومی، ارتوپدی، پوست، ارولوژی (جراح کلیه و مجاری ادراری)، قلب و عروق، اعصاب و روان، عفونی و نورولوژی (داخلی مغز و اعصاب) هستند که به مجموعه پزشکان متخصص بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اضافه شده است.
آزاد فر با اشاره به حضور ۶۹ پزشک متخصص در بیمارستان شهید صادق گنجی تصریح کرد: این افراد در۲ بخش سرپایی (درمانگاه ولایت) و بستری (بیمارستان شهید صادق گنجی) بیماران را تحت درمان قرار خواهند داد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group