شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

خدیجه حسینی دبیر کانون دختران رضوی خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: دختران رضوی این کانون در دو هفته گذشته فعالیت های مختلفی ویژه ایام فاطمیه، یلدای مهدوی و چهارشنبه های رضوی برگزار کرده است.

به گزارش دیارجنوب، خدیجه حسینی؛ دبیر کانون دختران رضوی خورموج گفت: در این کانون تعداد ۲۷۰ نفر نوجوان، ۲۰ نفر مربی و ۷۰ نفر از مادران عضو هستند که در دو هفته گذشته فعالیت های گوناگونی را برگزار کرده اند.
حسینی افزود: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پویش رزق مادری با برگزاری روضه های خانگی و تهیه و پخش ۱۰ دست لباس پاییزی(بچگانه) برای نیازمندان به ارزش ۲۰ میلیون ریال توسط نیکوکار انجام شد.

وی همچنین از اجرای ۵ برنامه در قالب برنامه های چهارشنبه های امام رضایی در دو هفته گذشته خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل جلسات حفظ قرآن به همراه آزمون کتبی برای نوجوانان کانون، یادواره میهمانان حضرت مادر در مدرسه دخترانه اندیشه شهر خورموج می شود و همچنین ایستگاه صلواتی به همت مربیان و نوجوانان رضوی در محوطه جلوی کانون، جلسه حفظ قرآن برای هیئت بنت الحسین(نونهالان رضوی) و کلاس اصول عکاسی با موبایل به منظور آشنایی مربیان و نوجوانان کانون دختران رضوی خورموج با آموزش عبدالرسول قاسمی برگزار شد.

حسینی در ادامه به تدوین گزارش فعالیت‌های پنج ساله و ثبت گزارش فعالیت های کانون دختران رضوی توسط مربیان این کانون اشاره کرد و گفت: پویش یلدای مهدوی با تهیه آجیل و انار برای خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برنامه دیگر این کانون بود.

وی همچنین گفت: به مناسبت یادواره شهدا که در مدرسه اندیشه خورموج برگزار شد دختران رضوی تعداد ۲۰۰ عدد گیفت شهدایی تهیه و بین نوجوانان حاضر در این مراسم پخش کردند.

دبیر کانون دختران رضوی در پایان به بازدید مهران خورده بین مقدم، مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و معاونان وی از این کانون اشاره کرد و گفت: در این دیدار ضمن ارائه گزارش، این هیئت با فعالیت های کانون دختران رضوی خورموج از نزدیک آشنا شدند.

razavi khormoj 1razavi khormoj 1razavi khormoj 1razavi khormoj 1razavi khormoj 1razavi khormoj 1razavi khormoj 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group