جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

یادواره شهدای یگان ویژه در بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در یادواره شهدای یگان ویژه در بوشهر، اظهار داشت: شهید با شهادت خودش بسیاری از مفاهیم و بزرگی‌ها را تولید می‌کند.
وی با بیان اینکه شهید با شهادتش برای خود شخصیت آسمانی و عرشی تولید می‌کند، افزود: برای خانواده اش افتخار تاریخی، برای مملکت اقتدار ملی و برای دین خود عزت می‌آفریند؛ بنابراین شهید با شهادت خود بسیاری از امور ارزشمند را ایجاد می‌کند.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مرگ یک حقیقت قطعی است، گفت: مهم ویژگی ارتحال انسان است که به چه صورت از این دنیا می‌رود؛ نوعی از ارتحال خود زندگانی است و تازه شروع حیات جاودانه متنعم و در نهایت سرور و عرشی و عند ربهم یرزقون است و آن شهادت است.

yadvare yegan
وی با بیان اینکه همه انسان‌ها با مرگ عادی تمام می‌شوند اما شهید با شهادتش حیات را بدون حساب و کتاب اعمال دنیایی در فضایی نورانی و عند بهم یرزقون شروع می‌کند، ادامه داد: حیات ما در دنیا لحظه لحظه می‌راندن عمر است اما شهید با شهادت خود حیات و عمر جاودانه عرشی پر از نعمات را می خرد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتحال بدون شهادت در دنیا ضرر است لذا شهدا ثروتمندترین و عاقل‌ترین و سعادتمندترین و با کیاست ترین افراد هستند.
وی با بیان اینکه شهید برای خانواده خود افتخار برای مملکتش اقتدار می‌آفریند و دین را عزیز می‌کند، افزود: یگان ویژه در این استان ۲۵ شهید و در کشور بیش از هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: یگان ویژه در راه اقتدار کشور و استقرار امنیت و مقابله با جریانات انحرافی و فریب خورده دشمن و مزدوران موفق بوده است که چنین شهدایی داشته و چقدر روحیه شهادت طلبی در این نیرو وجود دارد./ مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group