پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

 مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: پس از ۲ هفته از صدور دستور قضایی فروش ۷۰ دستگاه خودرو سواری قاچاق توسان، مزایده فوق العاده این خودروها برای آذرماه ثبت شد.

به گزارش دیارجنوب، "سید علی عسکری" روز شنبه در بوشهر اظهار کرد: پس از دریافت دستور فروش خودروهای فوق، بلافاصله روند اخذ مجوزهای لازم از جمله استاندارد و محیط زیست آغاز و پس از ارزیابی توسط کارشناسان اموال تملیکی بوشهر در کمتر از ۲ هفته خودروهای فوق در مزایده فوق العاده آذر ماه مطرح شدند.
وی افزود: در سه ماه اخیر این اداره کل در کنار مزایده‌های ماهیانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، چهار مزایده فوق العاده که بیشتر مربوط به خودروهای سواری و ماشین‌آلات راه‌سازی بوده به جهت جلوگیری از تضییع بیت المال و با توجه به شرایط آب و هوایی استان برگزار کرده است.
مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۶ اموال تملیکی، با ۱۰۲ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر به ارزش ۲ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال در حال برگزاری است.

toosan
عسکری ادامه داد: ردیف های قابل توجه این مزایده فوق‌العاده مربوط به پرونده ۷۰ دستگاه خودرو سواری توسان در اختیار این اداره کل به ارزش اولیه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.
وی عنوان کرد: در این مزایده فوق‌العاده، در کنار خودروهای سورای توسان، ماشین‌آلات راه‌سازی و کالا از روز ۲۳ آذرماه لغایت ۲۹ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر یادآور شد: اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را مشاهده کنند.
عسکری گفت: ثبت‌ قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است./ ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group