چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش محسوس دما، در شهرستان جم این استان دما به ۶ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز شنبه اظهار کرد: در مدت یاد شده شهرهای " دیلم و گناوه " دمای هشت، " اهرم" ، " برازجان " و " عسلویه " دمای ۱۰ و بوشهر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته " عسلویه و کنگان " با ۲۵ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا پایان هفته در اغلب ساعات آرام باشد.

kahesh dama
مساعدی اضافه کرد: در این مدت، غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
مساعدی یادآور شد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.
مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۱۴ ، مد اول ساعت ۱۱:۴۳، جزر دوم ساعت ۱۴:۵۷ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۱ خواهد بود./ ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group