پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

امام جمعه برازجان گفت: کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و شهرستان دشتستان باعث گله‌مندی مردم شده است.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان باعث گلایه‌مندی مردم شده است؛ متاسفانه فروش شیر خشک با کدملی هم در این امر بی‌اثر بود!
امام جمعه برازجان افزود: در راستای قانون جوانی جمعیت، نیاز به پیگیری‌های بیشتر و سریع‌تر برای افزایش و دریافت سهمیه شیر خشک برای استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان است، ضمن آن‌که کمبود شیر خشک به‌علاوه افزایش قیمت آن، مواردی نیستند که با قانون جوانی جمعیت همخوانی داشته باشند.

mosleh e dashtestan
مصلح بیان کرد : با وجودی که خرید شیر خشک از ۲۰ مهرماه امسال بر اساس کد ملی و تاریخ تولد نوزاد است، اما با وجود تمهیدات در تامین نیاز بازار، اتفاق خاصی نیفتاده و همچنان در داروخانه‌های استان بوشهر و مخصوصا شهرستان دشتستان شیر خشک یافت نمی‌شود، لذا مسؤولان برای حل معضل شیر خشک چاره‌اندیشی کنند، مردم هنوز گلایه‌مند هستند.
امام جمعه برازجان گفت: آمریکا تاکنون ۴۰ بار از حق وتو به‌نفع رژیم غاصب استفاده کرده است؛ "قانون وتو" مصداق بارز قانون جنگل است. قانون ظالمانه‌ای که بیش از ۷۰ سال، درست در جایی که پای بازدارندگی اشغالگران و جنایتکاران به میان می‌آید، توسط اعضای پنچ‌گانه و خصوصاً آمریکا به‌کار گرفته می‌شود و عجیب اینکه در این سال‌ها بیشترین سود را از این قانون نفرت‌برانگیز، رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی برده است.
مصلح افزود: نمونه اخیر در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه بود که بازتاب‌های فراوانی داشت، وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکای جهانخوار، حاوی پیام‌ها و نکاتی است.
وی با اشاره به ناکارآمدی و بی‌مصرفی نهادهای بین‌المللی، ادامه داد: به نظر می‌رسد شورای امنیت سازمان ملل در اجرای وظیفه اصلی خود یعنی حفظ صلح و امنیت بین‌المللی و پایان دادن به مناقشات منطقه‌ای با شکست مواجه شده است. با توجه به حق وتوی پنج عضو دائم این شورا یعنی آمریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه و چین رسیدن به دیدگاه مشترکی درباره جنگ غزه که متضمن اجماع این کشورها و سایر کشورهای غیرعضو شورای امنیت باشد بسیار دشوار به نظر می‌رسد.
مصلح بیان کرد: در این میان نقش کشورهای غربی عضو شورای امنیت به سرکردگی آمریکا در جلوگیری از ادامه کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی آشکار است./ فارس

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group