دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

مراسم گرمیداشت روز دانشجو و شهدای ۱۶ آذر، با حضور جمع کثیری از دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، مراسم گرمیداشت روز دانشجو و شهدای ۱۶ آذر، با حضور جمع کثیری از دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر، در سالن همایش‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور احسان بهمیاری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، رقیه زنگنه نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، محسن رزمی جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر، استادان و کارکنان همراه بود،
دکتر احسان بهمیاری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر در سال ۱۳۳۲ با شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در اعتراضات دانشجویی آن زمان شکل گرفت.
وی تصریح کرد: ۱۶ آذر روزی است که ۳ نفر از دانشجویان برای دفاع از استقلال آزادی و حقانیت راهی که در پیش گرفته بودند، در خون خود غلتیدند.
بهمیاری خاطرنشان کرد: در این روز علم، سیاست و دین با هم جمع می‌شوند تا فرهیخته‌ترین قشر جامعه در برابر ظلم قد علم کنند و سنگر دانشگاه پیام روشنگری و عدالتخواهی و آزادگی را سر می‌دهد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: دانشجو باید از مسائل روز آگاه باشد.
وی اضافه کرد: دانشجو باید از مسائل روز آگاه باشد و در کنار تحصیلات باید از آنچه در مملکت خود می‌گذرد آگاه باشد، دانشجویان قشر با بصیرت و روشنگر جامعه هستند که باید به دقت مسائل را پیگیری و بررسی کنند.
جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: دانشجو نباید به آینده این کشور بی‌تفاوت و یا ناامید باشد.
وی خاطرنشان کرد: دانشجو نباید نسبت به آینده ناامید باشد بلکه با واقع‌نگری پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را ببیند.
محسن رزمی با بیان اینکه دانشجو باید روایت درستی از تمام ابعاد قبل و بعد از انقلاب داشته باشد، گفت: ساختار انقلاب اسلامی ضدفساد و مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است.
وی افزود: دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق، بر مسئله‌ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی‌ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و در کدام قسمت‌ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است.
رقیه زنگنه نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهرگفت: دانشجویان باید آرمان‌خواه و فرهنگ‌ساز باشند.
رقیه زنگنه نژاد خاطر نشان کرد: هر روز روز دانشجو است، دانشجو باید آرمان خواه و مطالبه گر باشد و در حوزه های اجتماعی فعالیت داشته باشد.
چهار دانشجو به‌نمایندگی از دانشجویان این آموزشکده توانستند نقطه‌نظرهای خود را پیرامون مسائل دانشگاه با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در میان بگذارند.
در این برنامه همچنین امین فرامرزی خواننده موسیقی حماسی و ملی به اجرای برنامه پرداختند.
در ادامه این مراسم، دانشجویان حاضر در سالن، در مسابقه‌های حضوری شاد و مفرح شرکت کردند.
در نهایت با حضور رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و استادان از دانشجویان برگزیده فرهنگی، ورزشی و آموزشی تقدیر شد.

roz daneshjo bush 1roz daneshjo bush 1roz daneshjo bush 1roz daneshjo bush 1roz daneshjo bush 1roz daneshjo bush 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group