پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس از یکشنبه مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، "پیام مساعدی "روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس پیش بینی ها روزهای یکشنبه و دوشنبه دریا بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد شد.

وی بیان کرد: تا روز شنبه هفته آینده نیز جو و دریا در استان بوشهر آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در نیمه جنوبی طی ساعت هایی ۱۲تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی طی ساعت‌هایی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۲، جزر اول ساعت ۰۹:۲۱، مد دوم ساعت ۱۶:۳۸و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۶خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم و بهرگان دیلم با ۱۰ و اهرم، برازجان و عسلویه با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group