يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

علیرضا بخت ورزشکار بوشهری که در مسابقات پاراگراند پری منچستر انگلیس موفق به نشان طلا و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه شد، در بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب ، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و دیگر مسئولان ورزشی استان بوشهر صبح امروز آئین استقبال از علیرضا بخت ورزشکار بوشهری که در مسابقات پاراگراند پری منچستر انگلیس موفق به نشان طلا و کسب سهمیه پارالمپیک 2024 فرانسه شد در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر برگزار شد.

یاسر جمالی در این آئین اظهار داشت: با کسب سهمیه پارالمپیک علیرضا بخت، سهم ورزشکاران استان بوشهر به 3 ورزشکار رسید که پیش از این امیر خسروانی و سجاد نیک‌پرست سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس در رشته پارادو و میدانی در مسابقات پارا آسیایی هانگژو کسب کرده بودند.

یاسر جمالی افزود: یکی از دغدغه این ورزشکار و سایر قهرمانان در بخش مسکن و اشتغال است که با حمایت استاندار بوشهر تا دو ماه آینده در نهضت ملی مسکن و وام خوداشتغالی برطرف می‌شود.

bakht tajlil manchester

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در پایان گفت: ورزشکارانی که تا پیش از المپیک و پارالمپیک پاریس موفق به کسب سهمیه شوند به‌صورت ویژه از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت مالی و معنوی خواهند شد.

علیرضا بخت نیز از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و رئیس هیئت تکواندو برگزاری کسب این سهمیه قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: سطح رقابت‌ها بالا بود و با توجه به مصدومیت از ناحیه دست موفق به کسب مدال این رقابت‌ها شدم.

پارا تکواندوکار بوشهری تصریح کرد: تا پارالمپیک پاریس 10 ماه فرصت دارم و قول می‌دهم بهترین نشان این مسابقات را برای تیم ملی استان بوشهر به ارمغان آورم./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group