شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

 آئین اختتامیه جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج (ادب) در استان بوشهر با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ظهر پنجشنبه در این آئین با اشاره به اهمیت ادبیات داستانی در روایت سازی برای نسل جوانان و نوجوان کشور اظهار داشت: داستان از کهن‌ترین هنرهای بشری است و حتی نقش نگارهای اولیه نیز به نوعی داستان سرایی از وقایع هستند.
مصطفی مردانی افزود: ارزشمندی داستان با گذر زمان بیشتر شده است و در شرایط امروزی با توجه شتاب روزافزون وقایع داستان‌های کوتاه مخاطبان بسیاری دارد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر یازدهمین جشنواره داستان کوتاه بسیج (ادب) برگزار نموده و در این آئین برگزیدگان آثار و هنرمندان برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

dastan kootah
مردانی در خصوص بخش‌های جشنواره گفت: فراخوان این رویداد هنری در بخش‌های بزرگسال، زیر ۱۷ سال و بخش ویژه غزه منتشر شد و در بخش بزرگسالان شایسته قیام رتبه اول را کسب نمود. در این بخش حبیب خدامی و فرخ رزمی به ترتیب حائز عناوین دوم و سوم شدند. همچنین از فرشته گزدرازی تقدیر شد.
وی یادآور شد: در بخش زیر ۱۷ سال محمدمهدی مردانی، فاطمه جعفرپور و آمنه طبیبان مجرد عناوین اول تا سوم را به دست آوردند. و در بخش غزه محمدمهدی مردانی در بخش غزه رتبه نخست کسب کرد.
شایان ذکر است خداداد رضایی، عبدالکریم نیسنی و صدیقه مزارعی زاده داوری آثار جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج را در استان بوشهر را بعهده داشتند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group