شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

بخشدار شبانکاره با مجید باقری ورزشكار و مدال آور پاراآسیایی شبانکاره ای از روستای ذکریایی ديدار كرد.

به گزارش دیارجنوب ، در این دیدار حسینی بخشدار شبانکاره بهمراه نیکو رییس ورزش و جوانان بخش شبانکاره و مرادنژاد دهیار روستای ذکریایی از مدال آور پاراآسیایی بخش شبانکاره تقدیر کرد و ضمن تبریک کسب مدال آوری ایشان در بازی های پارآسیایی هانگژو گفت: افتخارآفرینی فرزندان ایران در چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بازی های پارا المپیک هم باشیم.
قهرمانانی که پرچم ایران اسلامی را در میان چندین کشور به اهتزار درآوردند و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی های پاراآسیایی نواخته شد و مایه مباهات مردم شدند.
ابراهیم حسینی افزود: ورزشکاران سرمایه های اجتماعی کشور هستند که با کسب مقام های ارزشمند چه در داخل کشور و چه در بین سایر کشورها به عنوان الگوهای ایستادگی و امید در جامعه معرفی می شوند و نشاط را به مردم هدیه می دهند از این جهت کارشان بسیار ارزشمند است.
بخشدار شبانکاره در ادامه افزود: بخش شبانکاره از جهت داشتن استعداد های درخشان ورزشی در استان سرآمد است و با توجه به این پتانسیل نیازمند توجه ویژه است. به داشتن چنین ورزشکاران و استعدادهایی که باعث افتخارآفرینی می شوند به خود می بالیم و امید است بتوانیم با ایجاد زیرساخت های لازم، پاسخگوی تلاش و کوششان باشیم.

bagheri shabankare 1bagheri shabankare 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group