پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان گفت : جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ ثبت و در اذهان عموم مردم جهان باقی خواهد ماند.

کوروش امینی - به گزارش دیارجنوب ، ستار یحیایی ، جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان شامگاه دیشب در برنامه سه شنبه های مقاومت در جوار شهدای گمنام شهر آبپخش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره فراموش ناشدنی حضرت امام ره و شهدای والامقام با ذکر خاطره سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری مربوط به عملیات منهدم کردن پل العماره در دوران ابتدایی سال های دفاع مقدس؛ اظهار داشت : رزمندگان و مجاهدان قهرمان وطن ما، علاوه بر هویت اسلامی ایرانی و خوی انسانی و مردانگی به معنای واقعی کلمه یک پهلوان و جوانمرد بودند. این خلبان تیز پرواز وطن که عنوان برتر خلبانی جنگنده اف چهار در سطح دنیا را در کارنامه درخشان خود دارد، در خاطراتش آورده است: وقتی در آن عملیات به پل العماره رسیدم حملات ضد هوایی دشمن بعثی آغاز شد و اتومبیل­‌هایی که کاملا مشخص بود مردم عادی عراق در آن قرار داشتند در حال رفت و آمد بودند و من با وجود ریسک بالا پل را دور زدم و بعد از عبور اتومبیل‌های شخصی، پل را منهدم کردم تا یک وقت مردم عادی عراق صدمه ای نبینند و کشته نشوند زیرا خودم فرزندی یک ساله دارم. یک لحظه احساس کردم که ممکن است توی ماشین بچه‌ای مثل بچه من باشد. چطور قبول کنم که پدری بچه سوخته‌اش را در آغوش بگیرد.مردانگی، غیرت و جوانمردی رزمندگان ایران عزیز در مقابل دشمن را ببینید و آن را قیاس کنید با نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی.
جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان افزود : صحنه درگیری اشغالگران رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در غزه که نشانگر ماهیت آپارتاید این رژیم است، مملو از جنایت‌های غیرقابل‌باور و نگران‌کننده‌ای است که به کشته‌شدن بیش از ۱۰۰۰۰ غیرنظامی که خیل کثیری از آن کودکان بی‌دفاع بوده‌اند، منجر شده است.
یحیایی ابراز داشت : در این بین با وجود آنکه غیرنظامیان، زنان و کودکان براساس تمامی مقررات حقوق بین‌الملل عرفی و قراردادی، دارای بیشترین میزان حمایت بین‌المللی در درگیری‌های مسلحانه هستند؛ اما رژیم اشغالگر با هدایت عمدی حملات خود علیه آنان جنایتی را رقم زد که نمی‌توان به هیچ وجه از آن چشم پوشید و در اذهان عموم مردم ثبت و ضبط می شود.
یحیایی تصریح کرد : تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی‌ در استفاده از سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف علیه غیرنظامیان، انتقال اجباری جمعیت و بی‌خانمانی فلسطینیان، پاکسازی قومی آنان، محاصره غیرنظامیان، سلب حق حاکمیت مردم غزه بر منابع طبیعی، قطع دسترسی عموم مردم به غذا و دارو، بمباران اماکن غیرنظامی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، منازل مسکونی، بناهای تاریخی و فرهنگی، آمبولانس ها، کادر درمان، خبرنگاران و اعمال کنترل بر اراضی تصرف شده که سرزمین‌های نیاکان مردم فلسطین را تکه‌تکه‌ کرده است و به صراحت در قطعنامه‌های مجمع عمومی ملل متحد و آرای دیوان بین‌المللی دادگستری مورد محکومیت جدی قرار گرفته است، مستلزم رسیدگی مستقل در صحن شورای حقوق بشر ملل متحد است که نقش مؤثر گزارش‌‌های گزارشگران ملل متحد در تبیین ابعاد و زوایای جنایت‌های اخیر، بر همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی حقیقتی غیرقابل انکار است.
جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستات اظهار داشت : جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ ثبت و در اذهان عموم مردم آزاده جهان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.
یحیایی ابراز داشت : اصلا تشکیل رژیم غاصب براساس قتل و عام، خونریزی، ترور و سرکوب با حمایت چشم بسته آمریکا و انگلیس به وجود آمده. که امروزه شاهد بخشی از اقدامات زشت آنان برعلیه بشریت و انسانیت هستیم.
یحیایی افزود : روی دیگر این جنایات ناجوانمردانه، مظلوم نمایی دروغین با ابزارها و قدرت رسانه ای است که صهیونیستی ها در جهان دارند. لکن در صدد هستند که این همه جنایت را تطهیر کنند.
جانشین فرماندهی سپاه جواد الائمه علیه السلام شهرستان دشتستان اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب می فرماید: افشای اهداف شوم و جنایات پلید رژیم غاصب صهیونیستی باید در دستور کار رسانه ها و انسانهای آزاده جهان قرار گیرد.لکن در این شرایط یکی از وظایف ماها، بیان صحیح واقعیت هاو افشای پشت پرده جنایات و حمایت‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایت کار است.


yahyaii abpakhsh 1yahyaii abpakhsh 1yahyaii abpakhsh 1yahyaii abpakhsh 1yahyaii abpakhsh 1yahyaii abpakhsh 1.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group