پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف لوازم صوتی و تصویری میلیاردی قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار "حیدر سوسنی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان كرد و اظهار داشت: فعالیت‌هاي اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي دريافت کسب خبر مبنی بر قاچاق لوازم صوتی . تصویری و دوربین های مدار بسته توسط عده ای از قاچاقچیان سودجو ، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور كار پليس آگاهی شهرستان دیلم قرار گرفت، افزود: با انجام اقدامات نامحسوس و بررسی‌های همه جانبه، صحت موضوع محرز و مسیر دقيق حمل کالای قاچاق اين لوازم را در محورهای خاکی بندر دیلم شناسايي شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بيان داشت: ماموران پلیس آگاهی دیلم با هماهنگي قضائي در در محل تردد خودروها در مسیر خاکی اقدام به تور ایست و بازرسی مقطعی نموده و در نهایت یک دستگاه خودروی سواری 405 حامل کالای قاچاق را توقیف و انواع دوربین مدار بسته و لوازم صوتی و تصویری خارجی قاچاق از آن كشف و ضبط كردند.
وی از معرفي متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: كارشناسان مربوطه ارزش اين کالای مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد كردند.
سردار سوسنی در پایان با اشاره به اينکه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است خاطرنشان كرد: مردم به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group