پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

با حضور مردم ولایتمدار شهر عالیشهر، اجتماع دفاع و حمایت از مردم بی پناه «غزه» در مجتمع آفتاب شهر عالیشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ؛ اقشار مختلف مردم عالیشهر در روز شنبه 6 آبان از ساعت19:30 در سالن مجتمع فرهنگی هنری آفتاب این شهر اجتماع کردند و با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غرب را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست فریاد زدند.

اجتماع‌کنندگان با اعلام خشم و انزجار خود نسبت به رژیم صهیونیستی کودک کش، جنایت رژیم ضد بشری اسراییل را نهایت بی‌رحمی و قساوت و زیرپاگذاشتن تمامی قواعد بین الملل در زمان جنگ دانسته و خواستار برخورد با آنها شدند.

tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1tajamo felestin alishahr 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group