چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

استاندار بوشهر گفت : در مبارزه با فساد پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی آهن آلات منطقه ویژه به نفع بیت المال احقاق حق شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با پیگیری های مکرر صورت گرفته، پرونده «آهن‌آلات» منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان احقاق حق شد.

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای مقابله با فساد سازمان یافته در ادارات و نهادها بویژه بنگاه های بزرگ اقتصادی اهتمام داریم و احقاق حق در پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، نمونه ای از این اقدامات است.

محمدی زاده بیان کرد: در ماه های گذشته، بخشی از زمین های تصرف شده منطقه ویژه نیز آزاد شدند و به فضل خدا، این مسیر تداوم خواهد داشت.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌های حقوقی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و شاهد توفیقات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

احمد دشتی زاده اضافه کرد: پس از پیگیری‌های زمین‌های مربوط به شهرک توریستی و آزادسازی ۶۰ هکتار از زمین‌های مرغوب این منطقه، دیگر پرونده‌ها از جمله پرونده آهن‌آلات نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به نتیجه رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ارزش پرونده آهن‌آلات این منطقه را بیش از هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این پرونده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر محکوم به پرداخت هزینه آهن‌آلاتی شده بود که اسناد هم بیانگر غیرقانونی بودن چارچوب این معامله بود.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت استاندار بوشهر، رئیس کل و قضات دادگستری استان و معاون حقوقی اداره‌کل بازرسی استانداری بوشهر، این پرونده به نفع منطقه ویژه اقتصادی بوشهر احقاق حق شد و از خروج بیش از هزار میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group