پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دیارجنوب ، متن این بیانیه بشرح زیر است:

بـِأَيِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ

بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِيـمِ

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”
.
حسن مصلح امام جمعه دشتستان

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group