پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه آب‌پخش گفت: انتظار و توقع این است که پرونده کانال دفع آب‌های سطحی آب‌پخش با دقت رسیدگی شود.

به گزارش دیارجنوب ، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: بزرگترین و مهمترین امروز جهان اسلام اقدام شجاعانه مجاهدانه طوفان القدس است و خود صهیونیست‌ها عامل این هستند و احساس خفت آنها نتیجه جنایات بیش از ۷۰ سال آنها است.

وی اضافه کرد: با کشتار زنان و کودکان، لگد مال کردن نمازگزاران و… شاهد شدت گرفتن جنایات هستیم. آیا این ملت غیور فلسطین، چیزی جز این طوفان داشته اند و تمام جهان اذعان کردن به شکست صهیونیست کرده است.

امام جمعه آب‌پخش افزود: حتی آنهایی که مدافع رژیم صهیونیستی بودند مخصوصاً آمریکا، به شکست نظامی و اطلاعاتی که این همه ادعا داشتند و سازمان‌های قوی اطلاعاتی داشتند اعتراف کرده‌اند و رزمندگان حماس این عملیات بزرگ را انجام داده اند.

رضایی افزود: حق مردم فلسطین است که چنین عملیات بزرگی را انجام دهند و به فرموده امام خامنه ای، این شکست سختی به صهیونیست است و صهیونیست دیگر آن رژیم قبل نخواهد بود.

امام جمعه آب‌پخش خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر فرمودند این پیروزی که با فداکاری فلسطین به دست آمده است و دشمن سعی دارد نشان دهد این اقدام کار ایران بوده است و این یاوه گویی بیش نیست که دشمنان می‌گویند و این افتخارات حاصل تلاش‌ها رزمندگان فلسطین است و این را دنیا بدانند.

وی در ادامه به موضوع کانال دفع آب‌های سطحی در آب‌پخش اشاره کرد و افزود: این پروژه سال گذشته انجام گرفت و در مورد آن بارها مطالبه شد ولی از سازمان‌های مربوطه گلایه داریم که یک سال زیاد است، ولی طولانی شدن این قضیه یک سری احساسات را بر انگیخته است تا اینکه دو نفر که متهم هستند دستگیر شدند و از سربازان گمنام امام زمان تقدیر و تشکر می‌شود.

رضایی افزود: این پرونده بعد از طی مراحل روی میز قاضی گذاشته می‌شود و خواسته مردم رعایت عدالت و به دقت بررسی شود، و در پیگیری در این پرونده هر کسی و به هر عنوان و به هرکسی وصل است با قاطعیت پیگیری شود.

رضایی افزود: به راه یافتگان دانشگاه و قبولی در رشته‌های مختلف علمی، خدمت همه دانشجویان تبریک عرض می‌کنیم و همه قبول شدگان شهر و بخش، انشا الله خدمتگزاران آینده کشور باشید.

وی بیان کرد: دو رکن اساسی، خانواده و آموزش و پرورش هستند و از پدران و مادران باید در کنار هم قرار بگیریم تا این فرزندانی در این مدارس آموزش ببیند و در کنار معلم و آموزش و پرورش قرار بگیرند./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group