پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر از خدمات هفت ساله زینب جعفری قدردانی و طی حکمی، سعید بیات به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب ، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و فرماندار بوشهر، از خدمات هفت ساله زینب جعفری به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر قدردانی و طی حکمی، سعید بیات به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان منصوب شد.
حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: بازطراحی 9 کتابخانه شهرستان بوشهر آغاز شده که برخی از آنها از جمله کتابخانه های خلیج فارس، عالیشهر و چغادک به اتمام رسیده و برخی نیز مانند کتابخانه های چاهکوتاه و آبطویل طی روزهای آینده بازگشایی خواهند شد و کتابخانه روستای کره بند نیز بازطراحی آن به زودی آغاز خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه رویکرد جدید نهاد کتابخانه های عمومی بر بازطراحی، گسترش بخش های کودک و نوجوان و ایجاد جلوه های بصری در کتابخانه ها است، افزود: در هر کتابخانه ای که بازطراحی آن انجام شده و جلوه های بصری آن تقویت و ایجاد شده، استقبال و مراجعه بیشتر مردم و علاقمندان را در پی داشته است.
حیدر راهب همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هفت ساله زینب جعفری، برای سعید بیات در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
صالح رحیمی، فرماندار بوشهر نیز در این جلسه با تشکر از تلاش های زینب جعفری طی سال های تصدی این مسئولیت، تصریح کرد: ایشان از جمله مدیران توانمندی است که خود را ثابت کرد و پای کار، دلسوز، متواضع است و تمام تلاش خود را در مسیر موفقیت مجموعه خود به کار می بست
وی ضمن تبریک به سعید بیات و آرزوی توفیق برای وی در منصب جدید، افزود: کتاب و کتابخوانی حوزه خیلی مهمی به ویژه در مرکز استان است و لازم است با جدیت و پرتلاش در این زمینه به صورت ویژه کار کنید.
گفتنی است سعید بیات متولد سال 1357 و دارای مدرک کارشناسی مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است که پیش از این سمت كارشناس امور همكاري های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر را عهده دار بود. همچنین زینب جعفری نیز از خرداد ماه سال 1395 به مدت هفت سال ریاست این اداره را برعهده داشت.

ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1ketab bush entesab 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group