چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف یک تن و ۷۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا ضمن انهدام ۹ باند قاچاق، یک‌هزار و ۹۰۰ نفر متهم مرتبط با جرایم مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب ، سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با اشاره به اجرا طرح آرامش محله محور در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و پاکسازی محلات آلوده از مواد مخدر، اظهار داشت: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر، جمع‌آوری خرده‌فروش و ساماندهی معتادین متجاهر در اطراف مراکز آموزشی و مدارس آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در همه ایام سال ادامه دارد گفت: برخورد قاطع با مجرمان و متهمان مواد مخدر در تمام فصول سال تداوم دارد و جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به متلاشی شدن 9 باند سوداگران مرگ در استان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون یک تن و 721 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر دستگیری 426 خرده‌فروش مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در عملیات برخورد با سوداگران مرگ یک‌هزار 49 معتاد عادی و 280 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شد.

سوسنی با بیان اینکه در مجموع در سال جاری تاکنون یک‌هزار و 898 مجرم مواد مخدر دستگیر شده است افزود: در عملیات‌های مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری تاکنون 43 قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شده است.

وی با اشاره به اجرا طرح آرامش محله محور در استان تصریح کرد: در این طرح عملیات پاکسازی در 46 محله آلوده استان بوشهر اجرا شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group