جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

در سالروز ميلاد سراسر نور نبی مكرم اسلام(ص) و‌ امام جعفر صادق(ع) آيين ازدواج آسان با اهدای هزار و ٦٧٠ سری جهيزيه در حسينيه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلفی برای رفع محرومیت اقدامات شایسته انجام داده است که در زمینه‌های مختلف از جمله راه و خانه و مسجد برای روستاها و محرومان بوده است.

علاوه بر اینها این نهاد اکنون پای کار ازدواج جوانان آمده تا بتواند ضمن ترویج ازدواج آسان گره‌ای بزرگ از مشکلات آنها را در ابتدای زندگی باز کند.

سرهنگ خلیل رفعتی رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرهنگ‌سازی ازدواج آسان، در هفته جاری هزار و ۶۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان بوشهری اهدا شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام افزود: اقلام این جهیزیه‌ها که شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است با شعار ماندگار سازندگی برای زندگی به زوج‌های جوان سراسر استان بوشهر تقدیم شد.

وی ضمن اعلام مشاركت مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در تهیه این جهیزیه‌ها از همكاری مدیرعامل‌های محترم پتروشیمی‌های پارس، نوری و مبین واقع در عسلویه تشكر و قدردانی کرد.

رفعتی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج سازندگی با شعار سازندگی برای زندگی در اسفندماه ١۴٠١ با حضور ریاست محترم جمهوری نیز تعداد ٣١٣ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان بوشهر تقدیم کرد.

jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1jahizie vahdat 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group