چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات‌های مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری تاکنون ۴۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضائی استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح آرامش محله محور در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و پاکسازی محلات آلوده از مواد مخدر، تصریح کرد: در این طرح عملیات پاکسازی در ۴۶ محله آلوده استان بوشهر اجرا شده است.

سوسنی اظهار داشت: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر، جمع‌آوری خرده‌فروش و ساماندهی معتادین متجاهر در اطراف مراکز آموزشی و مدارس آغاز شده است.

متلاشی شدن ۹ باند

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در همه ایام سال ادامه دارد گفت: برخورد قاطع با مجرمان و متهمان مواد مخدر در تمام فصول سال تداوم دارد و جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به متلاشی شدن ۹ باند سوداگران مرگ در استان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون یک تن و ۷۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

دستگیری ۴۲۶ خرده‌فروش

رئیس پلیس استان بوشهر دستگیری ۴۲۶ خرده‌فروش مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در عملیات برخورد با سوداگران، هزار و ۴۹ معتاد عادی و ۲۸۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شد.

سوسنی با بیان اینکه در مجموع در سال جاری تاکنون هزار و ۸۹۸ مجرم مواد مخدر دستگیر شده است افزود: در عملیات‌های مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری تاکنون ۴۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضائی استان شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group