پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۴۲ واحد مسکونی در اختیار افراد تحت پوشش این سازمان در استان بوشهر قرار گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، رضا محمودی روز یکشنبه در نشست با نماینده بنیاد علوی در جنوب غرب کشور ضمن تقدیر از حمایت‌های این بنیاد به گروه های هدف تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: اشتغال و مسکن از مهمترین اصول توانمند سازی مددجویان تحت پوشش است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح نهضت مسکن در قالب تفاهم‌نامه مرحله اول ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت شرکای اجتماعی خود از جمله بنیاد مستضعفان تعداد ۳۴۲ واحد تحویل این عزیزان شد.

وی افزود: در فاز دوم این تفاهم‌نامه نیز تعداد ۸۵ واحد مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در سال جاری مجوز اخذ شده که تاکنون ۴۳ واحد در دست ساخت است و ۶ واحد نیز تحویل افراد دارای شرایط شده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۱ واحد مسکونی ویژه ایتام با مشارکت و هم افزایی بهزیستی ، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۰ واحد آن اتمام و واگذار شده است.

محمودی ادامه داد: با تفاهم‌نامه ای که بین این این سازمان و بنیاد علوی منعقد شده، به دنبال این هستیم که در جهت کمک به تامین مسکن و جهیزیه جامعه هدف نیازمند، قدم های موثری برداشته و منشا خیر و برکت برای ولی نعمتان باشیم./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group