چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش این استان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جاری سالانه است که در صورت تحقق این مهم ظرف سه تا چهار سال آینده رتبه ورزش استان از ۲۵ به زیر ۱۰ ارتقاء پیدا می‌کند.

به گزارش دیارجنوب ، یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ارتقاء رتبه ورزش استان بوشهر نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جاری سالانه است اظهار کرد: در همین راستا بخشی از کار با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز شده که شامل آمایش استعداد و شناخت ساختار اسکلت عضلانی در مدرسه‌ها است‌.

وی بیان کرد: در این طرح استعدادهای برتر ورزشی براساس ساختار اسکلت عضلانی شناسایی می‌شود که موفقیت بیشتر جامعه هدف را به دنبال دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در ورزش قهرمانی پشتوانه مالی نیاز مبرم استان است که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم انجام گیرد.

جمالی ادامه دارد: در بخش توسعه، اماکن ورزشی استان بوشهر شرایط قابل قبولی دارد اما با این وجود باید برای احداث سالن چندمنظوره بانوان در شهرستان‌های استان شرایط موردنیاز فراهم شود.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حوزه جوانان نیز نقش مطالبه‌گر و توانمندسازی جوانان دارد که باید پیگیری لازم در این راستا در حال انجام است.

جمالی افزود: در حوزه جوانان حجم کار و هزینه بسیار بالا است که باید ظرفیت‌های مختلف بکارگیری شوند و در حوزه کار تربیتی و فرهنگی ورزش نیز با تشکیل کارگروه فرهنگی تلاش می‌شود تا برای فضاسازی اماکن ورزشی مطابق با قوانین نظری و افکار سیاسی اعتقادی و در بحث تربیتی آن نیز ظرافت لازم انجام شود./باشگاه خبرنگاران جوان

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group