جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

دومین یادواره ۵۶ شهید سنگرساز بی سنگر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار علی رزمجو شنبه شب در این یادواره، هفته دفاع مقدس را تبلور ازخودگذشتگی و ایثارگری ملت غیور ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با بکارگیری ازخودگذشتگی، فداکاری و رهنمودهای بنیان گذار انقلاب اسلامی توانست تمامی اقدامات مخرب دشمنان اسلام را خنثی کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از خاکریزها ۵۶ شهید سنگر ساز بی سنگر تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به نقش جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: دلاورمردان جهاد با استفاده از تجهیزات عمرانی که داشتند دوش به دوش رزمندگان اسلام در زیر آتش سهمگین دشمنان در راه اسلام مبارزه می‌کردند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: سنگر سازان بی سنگر به طور مستقیم در رأس حملات رژیِم بعث عراق حضور داشتند و روحیه‌ای نشأت گرفته از کربلای حسینی آن‌ها را در اوج ایثار، فداکاری و شهادت طلبی قرار داده بود.

سردار رزمجو با اشاره به اهداف برگزاری یادواره ۵۶ شهید سنگر ساز بی سنگر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی متصل شدن به شهدایی است که با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

علی رزمجو در ادامه با اشاره به سه ویژگی اصلی شهدای جهاد اذعان کرد: معاد شناسی، آخرت‌گرایی و آخرت‌سازی از مهم‌ترین ویژگی‌های جهادگران در عرصه‌ی دفاع از انقلاب اسلامی بود.

در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای جهاد در استان بوشهر با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group