يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

بیاد خادم اهلبیت کربلایی اکبر گرامی که در شب شهادت امام رضا علیه السلام به معبودش پیوست.

به گزارش دیارجنوب ، در این یادداشت آمده است :

کربلایی اکبر سلام

سال گذشته !
مثل همین امشب بود
داشتم پیاده بطرف شاهزاده ابراهیم می رفتیم
یکی از بچه های مسجد مسلم بن عقیل ؛ (درست همون مسجدی که مرحوم پدر گرامیت بنای آن را نهاد ) درون یکی از موکب ها مرا صدا زد...به خانمم گفتم ؛
دکتر چند لحظه صبر کن از دوستان و همسایه‌های قدیمی است ، ببینم چکار دارد!..... چهره ای آشفته داشت .سلام کردم . بلافاصله گفت نمی دانم بهت بگویم یا نه!! گفتم خیر باشه. گفت : متاسفانه کربلایی اکبر بعد از برگشتن از نماز جماعت درحین سرزدن به موکبها درون وسیله نقلیه اش به رحمت ایزدی پیوست . خبر بسیار شوکه آور و تٱسف بار بود. بعد از بیان مطلب، بغض گلویم را گرفت که نتوانستم حتی خداحافظی کنم. آهسته آهسته پیش همسرم که منتظر بود بقیه راه را پیاده برویم ,رفتم. سئوال می کرد ومن با اشک به او می نگریستم. چندین بار پرسید و بغض اجازه دادن خبر ناگوار را نمی داد.بالاخره همانطور که کنار موکب ایستاده بودم کم کم قضیه را گفتم . بلافاصله او را شناخت و از همسایگی بودن و بزرگی او صحبت نمود. از همان موکب و همان شب قرار گذاشتیم بیاد کربلایی اکبر قدم برداریم و برداشتن قدم‌ها در آن شب را با ذکر صلوات مداوم تا شاهزاده ابراهیم بیاد این خادم اهلبیت سلام الله علیها نثار نماییم.
اکبر جان بیاری خدا امروز هم بیاد تو تا شاهزاده ابراهیم رکاب زدیم و ثوابش را نصیب روحت نمودیم. امروز هم بیادت تسبیح حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فاتحه را تقدیم خوبیهایت نمودیم. هیچگاه تنها نیستی.آرام بخواب در کنار پدر و مادر مهربانت. امام رضا علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام شفیعت باشد.
التماس دعا ای مرد خدا
شادی روح این مرد آسمانی (کربلایی اکبر گرامی) ،پدر و مادر گرامیشان رحم الله من قراء الفاتحه مع الصلوات

akbar gerami 1akbar gerami 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group